reklama

Vlaky zadarmo (nájdime financie proti korone)

Práve teraz, keď píšem tento blog, tak si trolilinku uvedomujem hejtovania z druhej strany pohľadu na BULLSHIT opatrenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som ročník, ktorý zažil ešte platenú dopravu pre študentov a dôchodcov aj opatrenie vlády sociálnych balíkov, takzvaných vlakov zadarmo pre seniorov a dôchodcov.

Odstupom času je to totálny BULLSHIT. Samozrejme ako vysokoškolsky študent som sa prvotne potešil ako malý chlapec, keď prišlo toto opatrenie, ale odstupom času a najmä v týchto ťažkých časoch sa mi to zdá byť ako totálny luxus a pálenie peňazí v drahých milánskych butikoch.

PRÍNOS ?

Eufória, zostalo viac vreckového, nemusel som dávať pozor kam svoje vreckové na týždeň dám. Najlepší bol pocit istoty v zmysle, ak sa náhodou so svojimi rovesníkmi pri oslave študentského života neovládnem, tak je tu stále istota, že sa aspoň dostanem s tým vlakom domov. Bola to jediná radosť, ktorú by som vyčlenil ako jedinečnú. Po tomto krásnom luxusnom opatrení (divokej noci) pomaličky začalo pribúdať vytriezvenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vo vlaku na trati NZ-GA-TT v zimnom období som sa cítil ako nedeľňajšia sardinka vo vlastnej šťave. Blížiacim sa oteplením skôr pripomínalo slaný nálev, no napriek tomu to bolo ešte stále, ale stále zvládnuteľné. O trati smer NZ-BA EC nedeľa to sa nedá ani okomentovať.

Tento luxus som si užil cca 1,5 roka. Moc som to nevyužíval, absolvoval som len jednu mimoriadnu cestu a to TT-SN a to len na otočku. Aj keď som šiel rýchlikom bol to otras. Dostal som presun zadarmo, ale ta služba (ECHT AHM) veľmi zle. WIFI sem tam, vagóny FULL, klíma bohapustý sen , aj keď som bol študák by som si radšej priplatil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo by som si priplatil a odkiaľ by som na to nabral?

 Keď chce človek cestovať, mal by mať asi dostatok financií aj pre prípadné nevyspytateľné situácie ako je KORONA VÍRUS. Priplatiť za službu, pohodlie a netlačiť sa ako ľudia v INDIÍ. Kde na to nabrať? Popýtať sa rodičov a použiť psí pohľad?
Našporiť si a sem tam nejaká ta brigádočka? Začať ekonomicky a zodpovedne premýšľať ?

Práve ta druhá možnosť by mala byť prioritou každého študenta.

Ten dobrý pocit sebaúcty , že je to z mojich vlastných peňazí, na ktoré som si naškrabal a nikoho nemusím otravovať a prosiť sa.

 Koniec koncov ten úžitok z každého okamihu mojej dobrodružnej cesty, a určitá zodpovednosť do budúcnosti voči svojim financiám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ŠKOLA ŽIVOTA.

Nezabudnime dodať, že študenti nikdy, ale nikdy neplatili plnú cenu cestovného, a tak isto ani dôchodcovia.

Je čas na zmenu a uvedomiť si dôležitosť, každého centu v našej pokladnici. Premyslene ju smerovať do ekonomiky a boja proti koronavírusu. Zmeniť a zaviesť poplatky za dopravu, ale zároveň ich nastaviť ohľaduplne pre študentov a seniorov. Treba si uvedomiť že v týchto ťažkých časoch ani facka nie je zadarmo.

Je to pochopiteľné A akceptovateľne v týchto časoch. 

Nakoniec musím dodať: SLOVENSKO BUDE RAZ AKO MALÉ ŠVAJČIARSKO (ROKY ROKÚCE TO POTRVÁ, SVETLO NA KONCI TUNELA A MINI PREDIKCIE NA TO SÚ) NETREBA DÁVAŤ OD TAKÝCHTO OPATRENIACH RUKY PREČ, ALE EŠTE JE PRISKORO.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najprv sa vyrovnajme západným ekonomikám a potom sa môžeme ukázať aký sme in. A v konečnom dôsledku je tu veľmi veľa sociálnych opatrení, ktoré vycuciavajú štát a ich efektivita je viac než mínusová.

David Toth

David Toth

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  19x

Som hrdým zakladajúcim členom strany MODRÍ, MOST-HID a verím v našu víziu. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaŠkolstvo SR

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu